Torsdag 31/3 -11

Haft en hemsk marddröm inatt, först vaknade jag av att jag grät en skvätt sen så vaknade jag av att jag slog i luften och sen vaknade jag av att drömmen va hemsk.. Sen hade jag tydligen skickat ett sms som det stod såhär på:
Vem är hon den andra. Tjejen. Hon borde ha och träna för jätten kan inte ha.       Ulf tokig för du får spö

haha oj oj oj.. Förr skrev jag ett as långt sms i sömnen å, vad man kan hitta på för tok då :P
--
Igår så vart de träning då och efter det så va jag med Emma och Verran, kikade lite på tranan och sådär :P
--
Varit vaken ett tag nu för har varit ner på Vandra sen tog jag en fika alldeles själv och sen åkte jag hem igen.
Sen blir det kanske stan en sväng? sen träna och efter det.? hmm ingen aning. haha som vanligt de, inge planerat alls. Men men...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

HAHHAHAHAHA :D

2011-03-31 @ 19:21:29
URL: http://rebeccaristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0