Tisdag 29/3 -11

Klev upp typ 8 i morse gjorde mig i ordning och åkte till Vandra. FAN as trött ja hela tiden nu, stor skillnad nu när tiden är omställd tycker jag.. Helt galet jobbigt.
--
Om ens kille/tjej blockar en på fb vad ska det då betyda?
--
Ska strax iväg och umgås lite med Verran, sola och sådär bara :) hehe sen ska jag träna. Köpte två månaders kort igår ändå så.. FATTIG satan nu. Skulle hemskt gärna hitta ett jobb nu, typ personlig assistent eller så.
Klarar inte av att gå hemma mera!! räcker med att få vara hemma en vecka ibland men nu är jag uppe i typ 2 månader!! K.ungh verkar gå segt så kan ju inte hoppas på att få nå extra där heller så... ajaa.. Får fortsätta söka en massa jobb och kika på lägenheter så får man väl hoppas på det absoluta bästa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0