Måndag 21/3 -11

Nu har jag blivit moster till lilla Wille iaf :) Ska bli skoj att träffa han men vet inte när
det kommer att ske dock.
--
Vad är det för fel? Får aldrig vara bra i mer än 2 veckor e.!
--
Zandra snodde med min mobilladdare till Gävle så jag går och försöker överleva
på de lilla batteri jag har kvar :/ Ska försöka få den laddad på nå vis idag för
snart dör den iaf.. Drygt de.
--
Igår så va jag iväg till Karin och umgickdes där sen hem till Melinda sen åkte
vi till Johans kusin och va där till en 1 på kvällen :) skoj skoj.
--
Idag ska jag väl med Verran på stan iaf sen vet jag inte mer än så. Kanske skulle
ha tränat oxå? aa det tror jag fan.

Kommentarer
Postat av: mathilda

de är bara att färga de! och om det blir dåligt är det bara att färga tilbaka

2011-03-21 @ 20:05:00
URL: http://mathildaahagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0