Torsdag 23/6 -11

Ja jag vet, dålig på att skriva. Men blir aldrig att jag sitter vid datorn
för jag jobbar så mycke tycker jag och sen när jag är ledig så hittar
jag på en massa tok bara :P haha Trivs iaf bra i lägenheten, ja visst
blire småtjaffs över städningen men vafan.. Sånt man får räkna med det.
Snart bott här i 1 månad, sommaren kommer gå svinfort.
Är lite tråkigt med jobbet att man jobbar varannan helg bara, för jag
jobbar alla roliga helger då det kommer att hända nå roligt.
Men sånt får man ta. Nu kommer jag att jobba fre-mån sen ledig
tis jobba ons-tors tror ja sen ledig fre-sön. Näe nu ska jag kika
på en film och bara gosa mig ner i soffan..
Säg inte allt du ser, tro inte på allt du hör
och döm inget innan du vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0