Tisdag 7/6 -11

Igår kändes det hyffsat efter att ha jobbat, kändes som jag skulle kunna
trivas super bra. Men idag kände jag verkligen inte så. Ville bara ringa
och säga ifrån allt jobb. De tror att man ska kunna och ta för sig alldeles för
mycket när man lixom är alldeles ny och har aldrig jobbat med människor
förr lixom. Jag har ju bara jobbat med maskiner typ, lite skillnad det.
Sista introduktionsdag i morgon iaf, de skulle köra stenhårt med mig då..
Hmm undra vad de menar med det, Visst är det bra att de gör det för
jag måste ju lära mig. Hoppas det går bra och hoppas jag kan somna bra tid ikväll iaf
för har varit riktigt död idag.
Börjar jobba på riktigt på lördag iaf, kommer nog gå åt pipskogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0