Måndag 27/6 -11

Igår var det vikarie dag så antingen kunde jag
fått jobba på min våning eller hamnat någon annanstans
så precis när jag hade bytt om och skulle lägga matlådan
i kylen säger en tjej till mig att jag ska vara på ett annat
ställe. Typiskt tänkte jag då men va ju bara att pallra sig dit
då. Jobbade iaf mellan 7-14.15 sen hem, åkte och käka mat
sen vart det slappning och efter det vart det poker hos
Natalie :P
Idag så jobbar jag 3 timmar bara mellan 1-4 så de e skönt :)
Ska på kalas sen hos kusinen och efter det vet jag inte.
I morgon är man ledig och hoppas verkligen på stekande hetta :)
Hur kan man lita på en människa man har hatat mer än på en människa man påstår att man älskar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0