Torsdag 28/7 -11

Jag blir så less på folk med dubbelmoral så det är nå sjukt.
Det är lugnt att den får göra vad som helst och betee sig hur
som helst men när man själv skulle göra någonting typ 1-2
saker fel så går jorden under. Alla borde kunna inse att alla
gör fel och alla borde lära sig av dem mistagen istället för att
göra om dem. Om man nu skulle fatta när man gör fel så att
säga.
Ligger iaf hemma nu helt utslagen, vettefan om jag läre in
och kolla mig hos doktorn i morgon, varit dålig nu i 3 dagar
så någonting är det inte som stämmer. Ska strax ha gruppmöte
med kollektivet och se hur det blir på lördagen, kanske blir
kanot trotts allt :) Jag hoppas på det iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0