Torsdag 20/1 -11

Gårdagen bjöd Emma på massa godis så vi vart lite speedade och
kvällen gick hyffsat fort :) Trodde jag skulle få sova ut i morse men
ikke. Sovit as dåligt plus att jag va tvungen att kliva upp halv 10.
Varit ner på stan och fixat med lite papper och nu sitter jag med färg
i håret. Nästa vecka ska jag färga nå lite nytt i håret tror ja :) om jag
nu vågar. hahaha Väntar på att få käka lite mat nu sen blir det till
att åka och jobba sista kvällen sen är det helg :) Skönt de.

Trodde Mats skulle på släktsak nästa helg för jag fråga om nästa
helg men de är ju nu till helgen det är så vi ska kanske åka dit
tillsammans för att senare åka till Borlänge och bada och bo på
hotell. Är kanske inte riktigt bestämt än men de låter som det iaf.?
Får väl bjuda iväg han nästa helg jag då isf :D hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0