Söndag 30/1 -11 Update

Jag borde inte ta på mig någon skuld alls men jag gör det ändå fast
jag vet att jag har gjort allt för att det skulle funka. Varit trogen och
gjort mitt bästa. Visst är inte jag helt perfekt heller men man måste
vara två om att få ett förhållande att fungera så är det bara och du
ville verkligen tydligen inte att det skulle fungera så.
Det värsta är nog alla bortförklaringar och att man inte får någon
förklaring så jag kan förstå det är de värsta sen tanken på att
aldrig mer få vara med dig och somna i din famn nå mer, känna
den trygga känslan bara och kunna slappna av hemma hos dig.
Även om det förmodligen är det rätta så vägrar jag fatta det,
jag är en sån kämpe jag ser de fina stunderna. Men nu är
det väl antagligen såhär och jag vet att det finns en ny
redan och det tar död på mig. Men jag ser framåt och försöker
leva vidare och förmodligen kanske man hittar "den rätta" något
tag framöver :)

Ska strax iväg och leka lite och försöka få i mig lite mat iaf :D

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vadå har han träffat ny?

2011-01-30 @ 17:01:13
URL: http://rebeccaristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0