Onsdag 19/1 -11

Gårdagen gick såå mycket snabbare än i måndags iaf hoppas det blir
ännu snabbare ikväll då. hahah halva veckan är ju gjord så nu är det
bara att kämpa ikväll och i morgon kväll då :) heehe

Vart lite sur att jag inte fick sova längre än till halv 10 idag och det gick
ut över Mats för det va hans fel. haha jävla soptunnan som skulle ut.
Men bad om ursäkt iaf för han kom ju med en massa gotta till jobbet igår
plus att jag nallade min fanta som jag skulle fått i går. haha
Skulle ha färgat min satans äckliga utväxt idag men får ta det i morgon ist.

Nu är det dags för den eviga väntan innan man ska åka iväg och jobba så man
kan få sova igen. hahaha

Hade planerat att bjuda med Mats upp till Örnsköldsvik och bada på Paradisbadet
och sedan övernatta på hotell nästa helg men då är han tvungen att åka på släktsak
i Gävle så det sög ju. Får se om man kan ta det helgen efter om man fortfarande
har nå pengar kvar då. hahaha

"do you feel like a man when you push her around do you feel better now?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0