Måndag 31/1 -11

Killar har verkligen en förmåga att göra så allt ska låta som
om att tjejerna alltid gör fel medans när de gör nå så är det
jätte lugnt. Om en tjej och en kille har legat med 45st då är
ju såklart tjejen äckligast medans enligt mig är de lika "äckligt".
--
Fick inte så mycke sömn i natt heller, jag fan hatar att sova själv
och vara hos mamma och pappa. Inte de att jag inte tycker om
mina föräldrar eller så utan jag vill ha eget pallar inte att vara
tillbaka på ruta ett igen. Man tappar lixom kämpaglöden och
livsglädjen känns det som..
--
Ska strax på stan med Verran, eller ja vid 10 ska vi ner
sen ska vi vidare och träna sen ska jag sitta och vänta
på att åka iväg och jobba. DRYYYYYGT de är att jobba kväll.
blä blä blä på det.
--
Igår så va jag och käka först sen åkte runt lite, var i Söderhamn och så
sen va jag med Jesper ett tag och sen ut och åkte lite med Verran efter
det åkte jag hem och skulle försöka sova.
--
I want you back i think, miss ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0