Måndag 31/1 -11 Update

Folk tycker förmodligen att jag är blind, helt blåst som gång
efter gång bara förlåter och tar tillbaka. Folk säger att jag
förtjänar bättre, jag blir behandlad fel osv.
Visst det kanske stämmer men ingen vet hur det har varit
exakt så. Jag kanske är dum men jag tycker man ska kämpa
för det hjärtat säger. Och sen finns det otroligt mycke folk
som tycker om att sabbotera oxå, gör allt för att jävlas osv.
Visst är det irriterande men jag försöker att inte bry mig.
--
Sitter nu och väntar på att åka och jobba iaf. Sjukt drygt är
det att jobba kväll. Satans gnäll på mig. haha men sjukt härligt
att man får jobba oxå så man får in några slantar sådär :)
Denna vecka kommer nog gå sjukt segt. Vet inte ens än hur
många kvällar jag ska jobba men sånt visar sig :)
--
Hatar att sova själv, ingen som håller om mig till jag somnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0