Tisdag 1/2 -11

Är sjukt less på att höra hur smal jag är hela tiden och folk som tror
att jag har ätstörningar. Jag försöker hela tiden att gå upp men jag stannar
på 43 hur jag än gör eller så går jag ner lite. Ända sen jag rasade så mkt i vikt i
somras har det varit as svårt att komma tbx till de 48kg jag vill väga och det
har inte med att jag inte äter för det gör jag. Inge roligt att vara pinnsmal
precis jag tycker inte ens det är snyggt, jag vill ha lite att ta i så att säga.
--
Ännu en typ sömnlös natt. Snart får jag fan slå ner mig så jag däckar och
ligger helt väck eller nå för är fan inte roligt att inte få någon sömn.
--
Sitter nu och väntar på att åka iväg och träna iaf och sen blire jobba igen.
Gick hyffsat snabbt igår, lär ha med det att göra att det var sjukt stressigt.
Men aajaa..
Tjo hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0