Söndag 6/2 -11

Fredag: Va på stan med mamma, Zandra och Moa. Fick skratta av oss lite
på systemtaket när de va en förvirrad gubbe som åkte omkring, hahaha.
Sen va jag med Jesper och Natalie.

Lördag: Åkte lite skoter och bara slappade fram till kvällen då jag drog till
Anki på lite fest som sedan ledde till utgång :) Riktigt roligt faktiskt även
om de inte va typ en enda jävel man visste vem de va. hahah kom hem vid
4 iaf och sov som en stock :)

Idag: Slappat bara fram till 3 då Jesper och Lena hämtade upp mig så drog vi
till Ishallen för att kolla på Natalie när hon spelade fotboll. De vann hela skiten.
Fint de :D Nu sitter jag här bara och ska strax iväg och mysa lite kanske :D

I morgon blir det förmodligen till att träna lite sen vet jag inte så mycket mer än så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0