Måndag 14/2 -11

Jaa alla <3 dag idag då. Och jag kommer fira den ensam. FAN jag som
älskar alla <3 dag. Men men...

Va hos syster igår och hade det jätte slappt och skönt, spelade bingolotto
men ingen vinst för någon utav oss. Sov kvar där oxå.
Tydligen hade jag hållt på att sjunga i natt vet inte om jag va lite festsugen
kanske? hahah klev iaf upp typ 6 i morse åkte in till Bollnäs sen så
gick jag och la mig igen och sov lite till :) Sen har jag inte gjort ett skit.
Vore ju bra om man kunde göra sig lite fräsch iaf :P
Fick precis min klänning jag har beställt. Lär väl testa om man kan ha
den oxå då :) hahaha känns lite tungt nu att man beställde den när
man gjorde av med typ 2000kr i helgen  :/ Inge bra de e. Men fan
va värt de va :D hahaha

Ajaa får se hur denna dag kommer att se ut då :)

Kommentarer
Postat av: H

<3 Från mej igen!

2011-02-14 @ 23:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0