Fredag 25/2 -11

Ibland är jag stolt över mitt braa minne :) Idag fyller 2st härliga killar år från Sundsvall och jag mindes det :)
Gryyyyyyyym ja. haahha

Även om min dag sög igår så gjorde jag allt för att le, för att inte tänka så mycket på att få den att
sluta bra, vilket den verkligen gjorde som tur var. Men vaknade på natten av en marddröm som jag
nästan började grina av, men låg vaken ett bra tag innan jag kunde somna om igen.

klockan 2 har jag och Malin Norén bokat en träff på stan och efter det blire till att köra ett träningspass
men jag vet inte alls hur kvällen kommer att se ut..? Men nå roligt ska man då allt ta och komma på :)
Vill inte sitta hemma med alla hemska tankar helst så.

Ha en bra dag :) hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0