Onsdag 17/8 -11

Till mig säger du en sak, till Y säger du en sak till J säger du en sak till henne en annan till henne och henne och henne en sak. Vad äre som gäller egentligen?.
--
En sak jag inte förstår är varför människor har så lätt för att hata andra människor, speciellt tjejer.
Jag säger inte att jag inte är sån precis men jag är inte blyg över att visa vad jag tycker eller tänker.
Jag smörar inte för folk som jag "ogillar". Men egentligen, bara för att en person har gjort en sak betyder inte
det att den personen är sån egentligen, det kanske bara va fel tillfälle? Hon/han ser annorlunda ut, den personen
hade tydligen gjort det och det, men stämmer det verkligen? Oj nu låter jag virrig men vafan hahah så många
tankar nu och irritationer så det blir för mycket på en och samma gång. Får sluta där..
--
Varit på stan idag iaf och skaffat pass, kom på i måndags att vafan jag vill ju åka utomlands ja så ska se till
att åka iväg då, men blir väl när man fått lönen de och betalat räkningarna så får man se om man har råd då :)
men det ska nog inte vara några problem :P Varit utomlands en gång tidigare i mitt liv och de va precis när
jag skulle börja 4an så nu jävlar äre tamitaskanen dags, men då kommer ett annat problem då, vem fan ska man åka med då? hahah aja det löser väl sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0