Tisdag 19/4 -11

Haft en nykter och bra helg iaf förutom att man va så sjukt sjuk på
söndagen då.
Men igår så satt jag och jesper och stekte på balkongen iaf sen färgade
jag håret på mamma och efter det va vi och kikade på lägenheten
vi kanske ska ha i sommar. Fick jobb igår oxå plus att jag fick
veta idag att jag ska få jobba nästa vecka oxå. Fan känns verkligen
underbart nu, äntligen får man cykla i en nedförsbacke, så jävla
skönt alltså. Snart blir jag upphämtad av Verran så ska vi hem
till henne och umgås lite och fika kanske lr så? Tare lugnt bara
för vi båda är ju lite sjuka så.

Farväl :)



Kommentarer
Postat av: mathilda

världens finaste sanne.

2011-04-23 @ 15:07:24
URL: http://mathildaahagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0