Tisdag 19/4 -11 Update

Idag vart det en massa discussioner med Verran, många intressanta ämnen.
Mycke man skulle kunna snacka länge om. Mycket intressant att dela varandras
åsikter tycker jag fast vi verkade ha samma. :) Sen lekte vi lite med myrorna oxå
eller ja de va väl mest jag, haha dödade en fluga lr nå så försökte jag få
en myra att ta med den och det va faktiskt en som kämpade men den va för tung
så han gav upp och gick iväg och sen var det ingen mer som ville prova. Men
sen vart det en sväng ner på stan iaf och kikade lite på biki och brillor. Men
magarna våra började skrika så förbaskat så vi tog oss en tripp till Söderhamn och
käkade lite på donken ist. Sen vart det hemfärd och bara slappa. Ligger i soffan hemma
nu och lyssnar på musik. Ska väl kolla på BB och sedan sova antar jag.

Visning på lägenheten i morgon då, är så jävla nyfiken nu så :D Hoppas den
är perfekt och att vi får den för då blir det svin nära till jobbet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0