Torsdag 23/9 -10

Good morgon god morgon.
Zandra ringde och väckte mig nyss men jag låssades som om att jag låg och
drog mig i sängen bara. Inte sovit så mycke inatt för min söta pojkvänn
ringde vid 2 i natt och snackade med mig i ca 1 timme så. Men vafan sova
kan man ju göra när man är död eller hur? hehe
Igår när jag åkte lite bil med Verran så sa jag "Ja men känns fel att lägga sig
tidigt när det är helg å" så kom jag på mig sen att vafan de bara va Onsdag.
Jag som typ va helsäker på att det va helg. oj oj oj.. här har man koll på dagarna.
Idag så ska jag ta och umgås med Zandra tror jag, Får se hur det blir men tror
det blir så iaf :P

Saknaden är sjukt stor nu.. Extra spännande när du har nå du ska säga oxå. :D/:(  
(beroende på vad det är) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0