Söndag 26/9 -10

Fredagen va som så att jag vaknade åkte på stan med Rebecca.
Va på bolaget, sola och så. Hem till Mats där jag duschade
gjorde mig i ordning och så inför kvällen. Sen vart det fest
och Mats kom hem <3 fan va gla jag va :) Va ut på tranan där
det va typ sten dött haha men jag hade kul ändå. Sen hem och
typ total däcka :/

Lördagen/Igår så kom Mats på den briljanta idén att vi kunde
åka till min fasters stuga så det gjorde vi. Hade det svin mysigt
tycker jag iaf :) Kände sig lite nykär ;) hehe den känslan gillas.

Idag så städade vi undan i stugan och drog hem efter att ha myst
i soffan till nån film sådär :) Är nå med Bollnäs som gör att man
dör en liten bit i tagen inombords. Är väl bara jag som är störd och
tror att Bollnäs ger dåliga vibbar så det gör så man bråkar, blir ledsen
och så. Men men.. i morgon ska jag jobba iaf. Vet inte ännu hur det blir
med Thailand heller men jaa. sånt som visar sig. Jag vill ju iväg samtidigt
som jag absolut inte vill vara ifrån Mats i 2 veckor. Kanske borde åka
iväg och bara ha det slappt och Sanne tid? :) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0