Onsdag 29/9 -10

Vart inge badning igår heller. Mats gnällde förr att jag typ va
tråkig eller va han sa och aldrig kom på nå att göra. Nu har jag
tjatat om att vi ska åka och bada i Alfta för där har vi aldrig badat.
Sen fråga jag om vi skulle åka till Gävle och shoppa men ikke.
Åkte iaf ner på stan en snabbis igår så jag fick unna mig 2 par jeans
GUUUD så jag längtat efter att få använda jeans igen :) Om fettet på
magen kunde flytta ut sig på låren och röven då ist. Haha
Men iaf sen så frågade jag om han ville åka på kryssning med mig
den 2 dec och då sa han " får jag ta med mitt grabbgäng" det ska alltid
vara andra med. Jag måste verkligen vara skit tråkig. Hmm men iaf.
Igår så vart det en snabbis på stan, hem till Mats och laga mat sen
vart det tv, film, snacks och sova.

Nu har jag precis kastat om lite kläder och ska ner på stan med Rebecca
och köpa en skjorta och kanske nå mer? Sen ska jag väl hem kanske
och bara tråka. Somnar säkert..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0