Onsdag 1/9 -10

Fyfan vad sommar verkligen är över!! Hoppas innerligt att vi drar utomlands :D
---------------
Varför är det lugnt om du gör så men är ett helvete om jag gör det?
Borde det inte vara rättvist, man får göra samma saker.?
Jag vill inte må som jag gjorde innan iaf, bli behandlad så. Jag
ger det en chans på ett villkor och det är att jag ska bli behandlad
rätt!
---------------
Igår va jag hemma hos Mats iaf, va väl inte så jävla kul. hahah
Jag hjälpte till att måla lite sen försökte jag gå upp i vikt
genom att trycka i mig en massa onyttigheter sen typ somnade
jag med Kattis tätt intill mig. Såå.. fick inge tid att jaa, känna efter
och vara med Mats så.
-----------------
Nyss hemkommen från jobbet iaf, vafan ska jag göra idag då?
vill absolut hitta på nå så jag inte ligger hemma bara och typ somnar
på en gång. INGE KUL de e. Nog skrivet för idag. Hej
---------
ps. säg ingenting till mig om du inte menar det, då kan du lika gärna vara tyst!
Varför fortsätter det bara för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0