Måndag 20/9 -10

Sådär ja nu är jag hemma hos mamma och pappa.
Igår efter att jag hade varit och käkat på travbanan så
kom Rebecca och hämtade mig så åkte vi till Mats för att
hämta pengar sen handlade vi massor med godis, frukost
och en varsin bingolott. Ingen vinst som vanligt dock.
Sen så vart det massor med snack och sen somnade
vi. På morgonen låg vi och drog oss i sängen ett bra
tag för det va så kallt, kollade på lite barnprogram.
Klev upp käkade frukost sen åkte vi ner på stan.
När vi var klara på stan så åkte vi till Petra och var
barnvakt ett tag och sen skjutsade Rebecca hem mig
så nu är jag hemma. Får se vad jag ska hitta på idag då? hehe


Ena sekunden känns det bra andra sekunden vill man bara springa iväg.

Kommentarer
Postat av: mats

Så du tar mina pengar och köper godis och lurerilotter!?!?!??! :P

2010-09-22 @ 16:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0