Torsdag 7/10 -10

Malin och jag är så tjöckkaa!
Vart godis och läsk hela förra veckan och denna vecka
har vi bara packat i oss ännu mera. Vafan man lär
ju få lite sockerkickar så man vaknar upp lite ;) Inte skäms
vi heller. hahah
Ikväll äre sista kvällen sen blir det HELG :) Sjukt skönt.
Mats kom igår och hälsade på jobbet och jag satte han i lite jobb oxå.
Han hade med sig ännu mer godis men jag sa nej till det så han
fick götta oxå. Vafan nån måtta får det väl ändå vara?
Har nyss duschat och kommit hem till mamma och pappa så nu blire
det vanliga innan jobb. Slappa-Äta-åka till jobbet.
Hoppas det blir dag jobb nästa vecka för fan va pengar man behöver :D

Min stackars tumme sprack upp i morse igen och det vart en klump blod
på mobilen igen. JÄDRANS SKIT gör ju fan ont å :/ litet cutt sår.
Men ajaa.. hoppas helgen blir en lyckad helg iaf :D

Tjosan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0