Torsdag 21/10 -10

Jag är så nöjd man bara kan bli :D
Även om dagarna är långtråkiga så slutar
kvällen kanon bra :) dig vid min sida, massor
med mys och kärlek, lite bus :D Precis som det
ska vara.

Idag har varit en riktigt långsam dag. Kollat på
film Edward scissorman (lr hur det stavas) grymt
längesedan man såg den så var bara tvungen.
Sen har jag lagt in lite räkningar, bara kollat på
tv. Får se om jag orkar mig ut på en promenad
sen eller inte. Får se hur jag gör.

Uppe högt bland molnen..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja det heter det väl? Eller? Men jag unnar dig enormt också, synd att du inte heter Gunnar, då blir det jag unnar dig gunnar :D Haha (trött)

2010-10-22 @ 09:32:39
URL: http://rebeccaristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0