Onsdag 6/10 -10

Igår va jag bara riktigt less, och Mats fick lida för allt jag blir små irriterad på.
Kvällen va så seeg, sockerkikkarna funkade bara i början av kvällen. Idag får
vi lägga upp det hela rätt ist.

Är jag bara riktigt cp eller vad äre? Jag funderar och funderar, tänker för mycke.
Känner mig som luft, man tar in mig och utnyttjar det man vill ha sen blåser
man ut skiten som man inte vill ha. Så känns det. Men är det inbillningar?
eller är det verkligen så?

Har iaf nyss kommit hem från S-hamn, jag Zandra och Krille drog dit för att
käka på Subway. VA ju riktigt gott faktiskt :) Aldrig käkat där förr jag e.
Nu blire till att vänta på att maten blir klar sen iväg och jobba.. UFFA!!
Men snart helg iaf :) Halva veckan är gjord :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0