Måndag 25/10 -10

Orkar inte skriva om helgen!
--------------------------------
Hur gör man när man försöker och försöker
men blir nerputtad från stegen varje gång?
Ska man sluta och testa nästa stegen ist eller
ska man fortsätta kämpa och se om man tillslut
kommer upp?
---------------
Idag fyller pappa år så ska väl dit då om jag
kommer dit på nå vis. hehe Har jobbat idag
iaf. Fick lönespecen och jävlar du.. Trodde jag
skulle få 4000 mindre än vad jag fick så jag är glaaad :D
Synd att allt är slut innom 2 veckor bara men men..
Ska jobba i morgon oxå. Kanske onsdag..
Tjo hej

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fan va härligt :D

2010-10-25 @ 20:50:57
URL: http://rebeccaristrom.blogg.se/
Postat av: Mats

Kanske ska börja leta efter en ny stege?

Säljer billiga Wibe stegar på mitt jobb ja med halkskydd så du inte ramlar ner... Har även fallselar... oao

2010-10-27 @ 09:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0