Fredag 22/10 -10

Du gör mig glad, du får mig att le.

Igår orkade jag inte göra ett skit helt seriöst.
Fast jag kände hur det krypte i kroppen och jag
bara ville hitta på nå. Får ta igen lite idag då.

Nyss va älsklingen förbi och hämtade en sak, han
gav mig lite glädje och energi. Har fixat mig lite så
jag är redo för bowlingen med Verran klockan 4.
(Ja ja jag är tidig som vanligt) Sen ikväll ska jag
hitta på någonting med Verran och Anki, får se vad
vi hittar på för nå :) Dåligt ställt med pengar så
finns inte sååå många valmöjligheter dock men
ändå :D Kommer nog bli kanoners.

Ska försöka få tiden att gå nå så man får äga
lite på bowlingen :D Va redo att bli ägd Verran.
ELLER INTE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0