Fredag 1/10 -10

Igår vart det riktigt stressigt iaf så därför vart det ett kort och tråkigt inlägg.
Kom hem från jobbet, duschade och kastade i mig mat sen fastande jag
en stund vid datorn och av panik så sprang jag och fixade i orning mig fort
för jag skulle bli upphämtat av Rebecca och Robin för vi skulle åka till
Gävle och kolla på hokey. Spela ingen roll hur jävla slut jag va i kroppen
så hade jag roligt iaf och njöt av att åka iväg och hitta på nå :) Tack för
att du frågade.

Nu sitter jag iaf här igen har typ nyss kommit hem från jobbet, HELG ;D
Sjukt skönt med helg känner jag. Men ska ner på stan klockan 3 och
prata med min jobbcoutch (eller hur det stavas) för första gången så
får se hur det går :) Sen ikväll vet jag inte alls vad som händer men
ska iaf kanske till Huddik i helgen iaf och kanske till Borlänge och bada
i morgon  :) Skoj skoj. Nästa vecka blir det oxå jobb vilket är skönt :)
Fast då blir det kvälls skift. Helt okej det oxå.

Nu ska jag ta och fräscha upp mig lite och slappa lite så jag samlar på
mig lite energi sen ner på stan :)

Hujj..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det blir fler gånger :D Faan i morse när jag vaknade så var det ett litet problem så jag kan nog inte bada :/ hehe if you understand :P

2010-10-01 @ 15:08:08
Postat av: mathilda

TAR EMOT ALLA KLÄDER DU HAR MÄNNISKA :)

2010-10-01 @ 16:27:10
URL: http://mathildaahagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0