Tisdag 9/11 -10 Update

Har precis kommit hem nu efter att ha spenderat kvällen med Karin och Malin.
Haft det jätte trevligt med lite götta :) Va lite spännande att åka hem för Karin
hade sommardäck. haha men det gick bra så länge hon typ körde 30km/h hahaa..

I morgon ska jag se till att fixa klart cv och pb iaf för ska träffa jobbc på fredag.
Skulle träffat han i måndags egentligen men jag palla verkligen inte + att jag inte
var klar. haha Sen kanske Emma och jag ska leka om hon nu kan i morgon?
Annars vet jag inte vad jag ska hitta på.

Varför va du tvungen att säga de magiska orden? Fan va jobbigt allt blev.
Jag är för svag för kärleken så jag förlåter för lätt känns det som.
Kan inte ens känna nå över det som hände i onsdags, vet inte vad jag känner.
Känns som jag inte bryr mig på nå vis, som om att det kan funka ändå.
Är det fel att känna så? Känner oxå att "snälla kämpa, kämpa snälla" är det oxå
fel att känna så? att jag förlåter? Att jag är redo igen bara det blir offringar?
Måste sova känner ja för många tankar.

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Ledsen att säga det men: " EN GÅNG OTROGEN ALLTID OTROGEN "

DU är värd så mycket bättre........

Varma kramizzzzar

2010-11-10 @ 07:52:30
Postat av: Sanne Karismaa

Behöver absolut inte stämma. Har några vänner där deras förhållanden har blivit bra igen. Kan funka så länge personen ångrar sig och verkligen skärper sig. Beror på hur stor kärleken är.

2010-11-10 @ 10:20:16
URL: http://karismaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0