Tisdag 30/11 -10

Skriver alltid mina inlägg i känslans tid eller vad man ska kalla det.
Är jag arg blir det ett argt inlägg hahah osv. Men idag är jag glad iaf :D
Gårdagen va jätte bra tycker jag :D Längesedan vi hade en sån bra dag
enligt mig. Varit några hårda veckor nu :/

Hoppas på att få komma hem snart för är så grymt ofräsch. :/ skulle
behövt duscha big time. Sen ska jag med syster när hon ska hoppa.
själv har man absolut inte råd att köpa en enda liten sak till mig denna månad så :/
Känns drygt att leva så fattigt.. Sen hoppas jag på lite träning oxå :) Sen kanske
det blir till att slappa bara? Får se vad kvällen erbjuder. :)

Spioner är bra roliga dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0