Tisdag 23/11 -10

Gårdagen va lång och skitig.
Men tack till Rebecca iaf som hängde på så jag fick träna lite :)
Somnade iaf med många tankar i huvudet.
Kommer det att bli av eller?
Haft en ganska bra natt faktiskt, sovit hyffsat mycke :)
Vaknade nångång vid 1-2 tiden bara och sen lite på morgonen
vid 7-8 innan jag klev upp klockan 8.

Mamma och pappa är och hämtar min farbor Kenta på fängelset nu.
Han släpps idag, eller han har väl släppts nu antar jag. Jag är hemma
och är hund/kattvakt iaf, får se vad som kommer att hända idag?
Finns lixom ingenting att göra? Känner mig energi lös. GE MIG ENERGI
och GLÄDJE.!

Spelar ingen roll hur "singel" man är, men håller man på med någon, typ
dejtar och säger att man vill sattsa på den så ska man ge FAN i andra så
är det bara. Man ska inte komma med nå ursäkter som "Jag gör som jag vill
vi är inte tillsammans, jag är ju singel." eller nå sånt får då sattsar man inte.
Jag är singel men jag går inte på dejt eller så för mitt hjärta är redan sålt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0