Söndag 28/11 -10

Gårdag ja.. Då jag var med Rebecca, Erik och Henrik. Bowlade lite sen käka vi efter de drog vi vidare
hem till Emma och kika lite där :) Mycket trevligt. Sen spelade vi lite tv spel och efter det kikade vi
en sväng i Bollnäs.

Idag så gick jag en sväng ungefär 1mil eller de va mer än 1 mil.. va kallt men även skönt :)
Sen har jag bowlat. Gick skit dåligt! tappat min talang tror jag.. :/ Nu vet jag inte vad jag ska göra.?

Hur kan man ändra personlighet så pass mycke från dag till dag?
Hur kan man säga att man ska försöka så mycke man kan men bara skita i det?
Hur kan man vara så falsk som du är? Hur kan man såra någon så mycket som
du sårar mig? jag fattar inte ett skit, men nu känner jag att jag vill att du låter
mig vara för jag går vidare. Jag förtjänar någon som älskar mig och verkligen
vill spendera sin tid med mig. Spelar ingen roll hur mycke jag tycker om dig så
måste jag gå i första hand nu.. Jag måste må bra. Du vill inte må bra med mig
så då kan jag inte göra någonting åt det. Dags att växa upp kan jag känna.
Du borde verkligen växa upp. Minns att någon sa någonting fint till mig en gång typ någonting
i denna stil "Jag är inte 18 år Sanne, Jag vill ha någonting seriöst med dig och jag kommer
verkligen sattsa 110% på oss bla bla bla!" SKIT SNACK!!! allt du har sagt känns som en fet lögn.
Önskar nästan jag kunde spola tillbaka och aldrig gått på den dära nyårsfesten för jag är så
sjukt olycklig nu tack vare dig! Och du bara skiter i mig och lever vidare med dig perfekta liv.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du förtjänar så oerhört mycket gumman! Nöj dej inte med lite när du kan få mycket <3

2010-11-29 @ 09:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0