Onsdag 10/11 -10

Vart så less när jag skulle sätta mig och vara duktig och göra klart Cv och Pb
så insåg jag att jag inte hade Word. Och det vart cp om man använde nå annat.
Hade börjat hemma hos Mats och nu gåre fan inte och använda skiten på min
cp dator. Så jag vart less och drog till Rebecca ist och lekte lite i snön :D
Gjorde en snögubbe oxå as snygg :D Men förmodligen har fåglarna tagit fötterna
och så för de va borta nyss och huvudet hade ramlat av.
Nyss kommit hem iaf ska väl äta snart sen iväg och prata kanske?
Ikväll kl halv 9 ska iaf jag, Malin och Emma ut och äta :D Längesen man
träffade er tjejer. Så det ska bli trevligt :D

Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0