Måndag 8/11 -10

Jag önskar alla bara kunde vara ärliga.
Varför ska man egentligen skydda någon som
har gjort någonting dumt?

Jag ska väl åka hem och duscha snart kanske?
Känns som det behövs ;) hehe Ligger ensam
i vardagsrummet och slappar jag.. Får se
vad jag ska hitta på för nå idag då :D heh
Typ sovit halvt bara sen 6 i morse..

Jag tycker man ska offra allt för kärleken.
För att man får 2 i 1 när det gäller ens partner.
Man får kärlek samtidigt som man får en stark
vänskap.

Älskar man någon gör man verkligen allt för den
personen. Man säger inte att man ska göra si och så
utan man bevisar det med sina handlingar.
Min kärlek är alldeles för stark! Hatar mig själv för det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0