Lördag 27/11 -10

Gårdagen va bra :) Åkte lite snow racer bakom bil sen vart det att man åkte hem.
Tvingade Emma att hänga på till max sen vart det så att man va ute och sladda
lite och sånt till ca 3? sen åkte jag hem och sussa :)

Nu sitter jag bara och väntar på att vi ska åka iväg på fest det börjar väl runt
5 tiden.? Sen ska jag och några till åka till Gävle, kolla på bio, kanske spela biljard?
sen ska vi på en fest där tror ja? Sen kanske vi åker hemmåt och ser om de är
nå bra drag i Bollnäs? Ingenting är riktigt planerat ännu men ser fram emot
kvällen iaf :)

I morgon ska jag iaf.. Vafan vare jag skulle göra nu då? FAN glömde bort helt nu.
Men vet att det är någonting jag ska göra iaf :D hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0