Lördag 13/11 -10

Sancka om att jag hade lite att göra igår :)
Va på stan kl 1 träffa jobbc, köpte farsdagspresent
och liten present till Mathilda. Åkte sedan och bowlade,
fick spö som attans. Sedan vart det lite käk och efter det
handlade vi på ica, sen åkte vi på rusta sen åkte jag hem
till Rebecca. När hon hade gjort sig klart så åkte vi till
Petra för Mathilda fyllde år, fika lite och så sen vart det bara
till för att åka hem och fräscha till sig lite sen iväg på
roadtrip :D Kom hem vid halv 3 och då kröp jag ner och sussa
på en gång :)

Klockan är fan inte mycke nu men jag vaknade och kunde inte
somna om iaf. Ska kolla med lite folk nu om vi ska hitta på nå
ikväll kanske.?

I think i might wanna.. No, or? i don´t know..
Det känns som om att jag inte vill mera.. Som det är bara jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0