Fredag 5/11 -10

Sitter nu och tänker på hur du gör för att få mig att le, hur du gör för att få mig att skratta.
Hur du gör för att få mig att må bra, känna mig älskad och betydelsefull. Tänker verkligen
på de bra dagarna.. Och dem dagarna är riktigt fina och det finns endel av dem ;)
Aldrig varit så kär som jag är nu så jag ger allt.. Alla har dåliga dagar och dem ska
man ta sig igenom oxå..
-------------------------------
Igår när Mats slutade jobba så åkte vi till Subway i S-hamn sen åkte vi hemmåt eller
jag åkte och umgicks med Verran och Malin då och Mats åkte hem och fick besök där.
------------------
Idag ska jag förhoppningsvis övningsköra, ska kanske plugga lite ? jobba på cv och pb?
Vet inte vad jag ska göra ikväll e. Kanske åka hem till syster och hänga där? Får se
känner mer för att bara dryga och spendera mycke energi. Men får se då!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

aa men gör dä ;)

2010-11-06 @ 06:03:54
URL: http://rebeccaristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0