Lördag 27/3-10

Jobbat i veckan då. Veckan gick faktiskt snabbt tycker jag :) Helt otroligt.
I går så va jag på stan med mamma och pappa efter jobbet, köpte present till
Zandra och mamma sen köpte jag en hårfön till  mig själv :) Senare på kvällen
va jag Mathilda, Rebecca och Magnus till söderhamn och käka äckel mcdonalds.
Men det va riktigt kul tycker jag iaf :)
Idag har jag typ vaknat,duschat och slappat bara, ska kanske festa ikväll. Hoppas
på det iaf för jag vill inte sitta hemma ikväll. Less på det. hehe

Jobb till veckan då, fast blir kväll då da. Och på måndag ska jag köra bil för första
gången ever. Hoppas det går bra. hahah kommer nog skratta som satan. Menmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0