Torsdag 28/1-10

Dåligt med kommentarer från folk nu tycker ja.. hehe

Fått lön idag iaf 8a papp sådär då bara :D Känns bra, känns bra.
Precis kommit hem från jobbet och ska väl föra över 4000kr på
sparkonto som kommer gå till körkortet så har jag iaf 4000kr att
spendera på annat :D Funderar på att ta och klippa mig i morgon
om det finns någon tid? lär ju ta och ringa för att kolla det.
Jobbar halv dag i morgon, eller inte halv heller men slutar iaf
vid 1 i morgon :D svin skönt de. Ska väl ta och boka en tid
för bowling oxå för jag och Malin ska bowla i morgon :) kanske
blir så att Emma hänger på oxå. :)


Idag vet jag inte vad som händer, Mats skulle leka med sina
vänner iaf och jag vill inte vara med för jag känner mig så
tråkig. Rebecca kanske jag ska leka med beror på när
hon är klar med sina "ärenden", och Jesper skulle jobba
så han kunde inte heller. Så jäla typiskt. hehe


Ska jobba kväll nästa vecka iaf, känns lite drygt nu när
man träffar en man då, hehe då börjar jag 15.10 och
slutar typ halv 1 på kvällen så jaa.. blir inge träffning
med honom då inte. Skönt för han då så han får slippa mig
men jaa jaa.. mycke snack nu..


Många säger att du kommer komma tillbaka till mig, söka
upp mig men jag tror absolut inte det, och om det nu vore
så att du vill tillbaka till mig så kommer jag inte tillåta det
för jag har gått vidare från det nu, men min vän kan du vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0