Söndag 17/1-10

Har duschat och sitter just nu vid datorn.
Igår åkte jag och Mats iväg till min fasters
stuga iaf. Vi badade tunna, badade i vak och bastade,
drack även lite alkohol och hade det riktigt
trevligt :)

Jobbade i Torsdags och Fredags iaf och ska jobba
i veckan oxå. Tror det blir dag mån-tis och kväll
ons-tors. Får se hur det blir men jag tror det blir så
iaf.

Det dära med att sluta snusa går väl inte så jäla bra.
Vart så att man köpte en dosa igår. Hade varit utan sen
Onsdags. Men jag ska verkligen sluta snusa. Försöker
ta en snus så sällan som möjligt så. hehe

Nu måste jag verkligen blåsa håret och klä på mig
lite kläder (inte för att jag sitter naken men).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0