Lördag 23/1-10

Går det för fort? hmm..
Jag trivs jätte bra med dig och det känns bra.
Knappt träffats i 1 månad och jag har nyckel
hem till dig och vi är i ett förhållande.?
Känns absolut inte som om att det är så
kort tid som det är, känner mig så "hemma"
med dig. Kan det hålla om allt går så fort?
Kan det bli någonting seriöst och stabilt?
Jag hoppas på det iaf.
----------------------------
Igår så hade jag en ledig dag så jag låg
och sov medans Mats va och jobbade
sen när han kom hem så bjöd han mig
på max mat, sen så åkte han och tränade
medans jag bara tog det lugnt.
Efter det så åkte vi lite bil och så, lite
bil kurra oxå. Hade iaf jätte trevligt jag :D

Idag så har man inte hunnit med mer än klätt
på sig typ och åkt hem. hehe Blir förhoppningsvis
utgång med Malin + fler ikväll iaf :) Ska väl sitta
hemma hos Mats så man har det nära och bra till tranan
sen :D heheh
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0