Fredag 29/1-10

Igår blev det så att jag och kusinen (Rebecca) drog och solade,
efter det handlade vi på Hemköp och där va polisen, fattade det
som om att någon försökt snatta snus lr så. Sen hem till moster
satt där en stund snacka lite sen hämtade Mats mig, åkte hem
till han och bara mös sen kröp jag ner i sängen och sov.

Idag va det en slapp dag på jobbet, hade inte mycke alls att
göra. Fick några skratt attacker iaf och vi flummade omkring
som satan. hahahah Efter vi jobbat drog jag, Emma och Malin
ner på stan och kikade lite, jag handla på apoteket nå intim
rakskit och så, så man slipper bli sönderrakad varje jäla
gång. hahah

Nu sitter jag hemma och funderar ut någonting roligt man kan
ta och hitta på men kommer fan inte på nå... helt slut med
fantasier. GE MIG TIPS? tycker att Mats är så tråkig ja, han
vill bara åka pulka bakom bil han.. hahaha Jag gav ett förslag
iaf att man kunde åka till Gävle och kolla på bio men det dög
inte. Får se om man kommer på nå då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0