Torsdag 18/2-10

Sista kvällen man jobbar nu då sen är man ledig en vecka.
Vecka 9 så blir det arbete igen, då blir det dag. Ska jobba
med flickorna iaf då också och det är ju svin bra det :) Vi
3 har verkligen klickat tycker jag.

Får se om Malin och jag kommer på nå kul att göra i helgen
nu då. :)

Har fan inge intressant att skriva mer än att jag är en tjockis,
igår så åt jag en twixs och drack cola till frukost, tog en kladdkaksbit
när jag kom hem, fick godis av malin på jobbet sen vart det att man
ån en och en halv bulle på rasten och sedan vart det två bitar tårta.
FY FAAAN!! snart så är jag rund som en boll.. Måste lugna mig lite
fast jag aldrig brukar bry mig om vad jag äter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0