Onsdag 24/2-10

Jamen nu har man fått lönebeskedet iaf, så nu vet jag hur en
månadslön ser ut då :) Är väl nöjd :P hehe Kommer väl inte
se mycke alls av den antar jag. 2000kr till tandläkaren, sen
blir det småstadsliv 3 premiär med käk och grejer innan på
lördag oxå, sen har man en dyr pojkvänn oxå ;) hahaha
men men...

Nu sitter jag vid datorn iaf, försöker hitta bra musik och det
går väl sisådär än så länge. Ska väl hjälpa Mats med
hans hemsida senare kanske? roligt att kunna göra nå
sånt tillsammans oxå ;) kanske blir lite små tjaffs om han
inte fattar vafan jag menar men det ska nog gå bra :)

detta inlägg får duga för idag som det känns som nu iaf :D
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0