Onsdag 17/2-10

Jaa denna månad blir den första månaden ever som jag kommer få full månadslön tror ja?
Känns bra, känns mycket bra :) Allt känns fakiskt väldigt bra nu om jag ska få skryta lite.
Jag har en helmysig kille som tar han om mig otrolit bra, jag får jobba mycket, har börjat
ta tag i livet i små bitar i taget.

Det jobbigaste med att jobba kvällar är att när jag åker till jobbet så slutar Mats typ 1 timme
efter, när jag slutar ligger han och sover, sen när han ska börja jobba så ligger jag och sover.
Det är inte roligt alls!! vi träffas max, max max 30 min varje dag, han kommer till jobbet och
hälsar på i ca 5 min sen kanske vi träffas om han skjutsar hem mig när jag sovit där. Men jaa
jag tycker det är jobbigt iaf, hehe för jag är sån som blir "beroende" av min partner.

Men men.. snart helg iaf :D jobbar ikväll och i morgon kväll. Slutade tidigare igår då för att vi börja
tidigare då såklart. hehe men men.. vet inte riktigt vad jag ska skriva mer nu men jaa..
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0