Onsdag 10/2-10

Måndags gjordes inte ett skit på jobbet, sen åkte jag till mats.
Torbjörn, Mats och jag tog en sväng till Söderhamn och käkade
på MC donalds endast för att ha någonting att göra.

Tisdags så va Malin sjuk så vart bara jag och Emma, men de va
lugnt för vi hade inge att göra förän till efter lunch.
Sen mot kvällen kom Mats och Torbjörn för jag skulle
hjälpa Torbjörn med en sak. Första gången på länge så
sov inte jag och Mats med varandra.

Idag då, eller i morse så vaknade jag halv 6 då, fick sms
av Arvid där det stod "Kan hämta dig om du vill" så svara
jag "Ja tack, är hemma" jag väntade och väntade och klockan
vart 6 till slut. Av panik gick jag iväg till jobbet, Arvid hade tydigen
inte fått mitt sms så han sket i mig. Hmm.. Inte fått göra många ryck på
jobbet idag heller, maskinen kom igång halv 3 eller nå sånt.

Får se vad som händer idag då..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0