Måndag 22/2-10

Första dagen på den lediga veckan ja. KÄNNS BRA :)
I fredags så låg jag nästan hemma hela kvällen och bara
mös med Matsen min :) Sen på Lördagen så va jag
hemma typ hela dagen/kvällen men sov hos Mats.
Söndags/igår så gick jag och Mats eller vi åkte bil
till krokanen och käkade lite frulle där sedan åkte vi till
Gävle. Idag ska jag nog leka med Rebecca beroende på
hur hon mår idag och så.. sånt som visar sig. Ska kanske
gå den långa biten in till stan iaf och köpa nicotinfri snus
för håller på och slutar nu ju :P Igår vare 1 vecka utan snus
iaf och det går strålande :P är lite svårt att sluta med att just
ha den dära snusen under läppen och bara mysa på men det
ska jag sluta med snart oxå har jag bestämt mig för.

Nu blire lite tv tittandes iaf :D puss hej

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Klart vi ska leka ;)

2010-02-22 @ 13:31:55
Postat av: Sanne Karismaa

Hua va bra :)

2010-02-22 @ 17:20:16
URL: http://karismaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0