Måndag 1/2-10

Vaknade i morse vid 7 av att en sötnos kom och hoppa på mig, då vare Mats som kom och mös lite innan han
skulle iväg och arbeta. Sedan somnade jag om, vaknade vid 9 tack vare nån jäla plog bil eller så. Svin drygt.
Låg och drog mig i sängen ett tag sen kom Mats och lilla hunden Olga in och hälsa på en stund :D

Gick i kylan in mot stan och klippte mig, sen hämtade pappa mig och vi handlade lite och nu sitter jag här
och poppar lite musik och mår underbart :D

Jobb ikväll nurå börjat 15.10 slutar runt 00.30. Tråkigaste med att jobba kväll nu när man har hittat en ny
såhär då det är ju att vi kommer knappt träffas men han sa att han skulle komma och hälsa på, på jobbet
då iaf så :D

Lady gaga - bad romance Den jävla skit låten förföljer verkligen mig, sätter man på radion ja då spelas den,
va på tranan i Lördags ja då börja de spela den låten såklart den är överallt.!!! skrota låten fifan. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0